loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

مهدی مخبریان نژاد بازدید : 214 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

رئال کلاب | رسانه انگلیسی تایمز ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید برای سال آینده قصد دارد ادن هازارد را از چلسی به مادرید بیاورد.

این نشریه در گزارشی عنوان کرده است که مسئولان باشگاه رئال مادرید و رافا بنیتز بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که ادن هازارد فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد.

فوق ستاره بلژیکی چلسی فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به دست آورد، اما در شروع فصل جدید هنوز نتوانسته است شرایط فصل گذشته را داشته باشد.

روزنامه تایمز در بخشی دیگر از این گزارش آورده است که، رئال برای فصل آینده فقط به دنبال هازارد نیست، بلکه فیلیپه کوتینیو هم یکی دیگر از بازیکنانی است که قرار است به رئال مادرید برود.

مادریدی ها که در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال حضوری کم رنگی داشتند به نظر می رسد در سال آینده در این بازار پر سرو صدا باشند، چرا که پرز در کنفرانس خبری که ماه گذشته داشت ابراز کرد، که قرار است داوید دخیا را هم در فصل آینده به مادرید بیاورد. دخیا در تابستان گذشته قرار بود به رئال برود اما با گفته رئالی ها با کارشکنی منچستری ها این انتقال انجام نشد.

 

اما به نظر نمی رسد که مورینیو و باشگاه چلسی تمایلی برای فروش ادن هازارد داشته باشند، این موضوع را بار ها در خصوص این بازیکن نشان داده اند و باشگاه رئال کار بسیار سختی را برای جذب این بازیکن بلژیکی دارند و اگر هم با موافقت چلسی روبرو شوند باید هزینه گزافی را بپردازد.

مورینیو پیش از شروع فصل در اظهار نظری جالب عنوان کرده بود که هر پای هازارد ۱۰۰ میلیون یورو می ارزد و این حرف او نشان از علاقه بالای وی به ادن دارد.

در انتهای این گزارش آمده است، در صورتی که باشگاه رئال مادرید قصد داشته باشد هازاد را به خدمت بگیرد می تواند با فروش کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن هزینه وی را تامین کند، چرا که طبق گزارش رسانه های اسپانیایی فصل آینده باید رونالدو را در لباس پاری سن ژرمن ببینیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس