loading...
رئال كلاب
تبليغات شما در اينجا

http://8pic.ir/images/vgjhwwkitcb9d2x58hif.gif

admin بازدید : 98 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)
مدیر برنامه های گرت بیل درباره وضعیت او در باشگاه گفته و احتمال جدایی اش از سفیدپوشان را رد کرده است.

مدیر برنامه های ستاره ولزی رئال مادرید مدعی شده که موکلش از زندگی  در مادرید راضی است و ابراز امیدواری کرده که او برای همیشه در رئال بماند. بارنت در گفتگویی درباره بازیکن ولزی رئال گفته:«موضوع نزدیک شدن گرت به منچستریونایتد چرندیات محض است. خود بیل هیچگاه نگفته که می خواهد از مادرید برود و باشگاه هم بارها به خودش اعلام کرده که از داشتنش خوشحال است. چرا باید برود؟ منطقی نیست. او حتی نزدیک به ترک باشگاه هم نبوده است. او چند سال دیگر با مادرید قرارداد دارد و من کاملا خبر احتمال بازگشتش به لیگ برتر را تکذیب می کنم. امیدوارم که بتواند در رئال بماند تا بازنشسته شود. او اینجا را دوست دارد و اوضاع هم برایش خوب پیش می رود. به خودم افتخار می کنم که به او کمک کردن هرچه زودتر در مادرید هماهنگ شود. همه چیز خوب است. شاید در ۲ یا ۳ سال آینده او بهترین بازیکن دنیا شود. بیل می خواهد توپ طلا را ببرد من فکر می کنم شانس خوبی هم دارد. قرار نیست او با رونالدو رقابت کند. درباره این که در باشگاه چه به دست آورده است باید بگویم رونالدو ۱۰ سال است که در رئال است و گرت ۲ سال و نیم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبليغات شما در اينجا



کد بنر تبليغات افقي

درباره ما
Profile Pic
اين وبسايت در دي ماه 1392 براي اولين بار بر روي سرور بلاگفا تاسيس شد كه با بازديد هاي زياد به يكي از برترين وبلاگ هاي ورزشي تبديل شد ، حال پس از مدت زيادي فعاليت با نام راكي 1234 از بلاگفا به رزبلاگ براي ارئه خدمات بيشتر منتقل شده ايم ، كاربران و ميهمانان عزيز لطفا دوباره با عضويت و نظر دادن در سايت به ما كمك كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيكن دنيا كيست ؟
    در خواست نويسنده
    Authorship.jpg

    کدهای اختصاصی
    راهتان را ادامه خواهیم داد این شهیدان دوران دفاع مقدس